tirsdag 10. august 2010

Dessertluksus 2


Dette innlegget klarte jeg i min nybegynnerskhet  å slette, derfor nok en gang skryt av hyttas romtopf som nå står klar. Oppskrift: Legg lagvis bær og sukker i et glass, fyll opp med hvit rom, skru lokket godt på og la det stå noen måneder. Og SÅ: verdens beste dessert står klar. Stikk innom i vinter hvis du har lyst på en smak!

 

PS Hvis noen har lagt igjen romtopf-kommentarer så gjør det gjerne omattatt, jeg vet det var et par, men dere er dessverre slettet...

4 kommentarer:

  1. Mmmm det så utrolig godt ut,spennende.

    SvarSlett
  2. JA! Jeg hadde lagt inn en kommentar. Om hvor utrolig flott det ser ut, livet ditt, og at jeg gleder meg til å følge deg utover året. Og at jeg håper at du også blogger på dager med friksjon. Mklem

    SvarSlett
  3. Til Margrete:
    Friksjonsdager skal også med vettu, men foreløpig er det bare sol og varme og masse grøde og bare velstand!
    klem tilbake til deg først og fremst, men også til alle andre som legger inn kommentarer!

    SvarSlett