torsdag 28. juli 2011

Forandringer


Jeg truet med å vise noen skrytebilder senere på sommeren da vi la heller i begynnelsen av juni.
Nå har det grodd til på hyggeligste vis


Det blir forresten flere forandringer her



for nå har vi endelig begynt å male vinduslemmene hvite. Da vi hadde malt lemmene brune for noen år siden, bestemte vi oss for at når det brune måtte males igjen, skulle vi velge hvitt i stedet, og nå har tida kommet.


Bare første strøk er ferdig, men vi hyttepuslere liker sånne før- og etterbilder, (viser at det monner og holder arbeidslysta oppe)

3 kommentarer:

  1. Å så spennende dette hørtes ut! Et helt år på hytta, og jeg fant bloggen din først i dag! Hva jeg har gått glipp av!
    Men jeg har kost meg med mange av innleggene dine i dag. For en fantastisk flott plass dere har. Krakken, båten, grønnsakshagen og en utrolig romantisk plass... Tenk å bo der et helt år! Takk for at du delte året med oss. Jeg koser meg videre med innleggene... :-))
    Ønsker dere en god lørdag.
    Line

    SvarSlett
  2. Kjære Line, tusen takk for koselig hilsen! Det rare (og fine) er at vi bor her fremdeles, men nå er det bare 5 dager til vi flytter tilbake til byen - blir koselig det også. Ser ut til at du bor på landet selv, skal ta en bloggtitt en dag!
    Ha fine høstdager i Huset på landet!

    SvarSlett
  3. Så koselig å se masse bilder fra hytta igjen og forandringene dere har gjort...dere har en gullgruve der.Klem fra Synnøve

    SvarSlett