søndag 12. september 2010

Hjertelig


Maling er gøy fordi det du gjør vises så godt! Om vinteren planlegger jeg å male masse når det bare blir lyse dager og varmt i været. Og når de lyse og varme dagene kommer, har jeg mer lyst til å gjøre noe helt annet (nesten ingen ting).
Men den beskjedne dukkestua som har huset unger siden først på 50-tallet står mitt hjerte (ha ha) nær. Så i sommer ble det ihvertfall hjerter på vinduslukene. Planlagt og ønsket i flere år, gjort i en håndvending. Et av hjertene havnet riktignok litt lenger ned/opp enn det andre, men nå som det går mot mørkere tider kan jeg jo begynne med planlegging igjen.

2 kommentarer:

  1. Ja det stemmer - du ER hjerterdamen (og malerdamen!) Det ble superfint!

    SvarSlett
  2. "Hvor er jeg hen" lurer lillesøster og prøver å se gjennom vinduene. Vakkert med hjerter!

    SvarSlett