onsdag 15. september 2010

Vakkert!


Naturen blir viktig når en tilbringer tida si på ei hytte. Å våkne om morgenen med små huldreslør av insektspinn og ei lav høstsol - et sånt syn er et privilegium og noe en ikke kan kjøpe for penger! Og her forleden, på rusletur til postkassen for å hente aviser, så jeg et rådyr stå ute i elva og slurpe vann.


Om kvelden er lyset så vakkert at jeg må stoppe ei stund for å nyte det.
Ikke så dumt å ha soverom, bad og do i forskjellige hus slik at en MÅ ut med jevne mellomrom!

2 kommentarer:

  1. Og så er det jo bare utrolig vakkert der og da!

    SvarSlett
  2. Alle årstider har sin sjarm (men er ikkje så veeeldig glad i sommaren,eg då...)og tidlege haustmorgonar er det vakraste eg veit!
    Det første eg gjer kvar morgon på denne årstida er å gå ut på altanen for å VERKELEG pusta djupt inn - enten det er sol eller regn.
    Riktig god helg:0)

    SvarSlett