lørdag 2. oktober 2010

Opprydding


For noen dager siden bestemte jeg meg endelig for en liten ryddeøkt i dukkestua. Mens jeg kostet ut lort og søle i store mengder lurte jeg fælt på hva ungene egentlig hadde holdt på med her inne.
Men så oppdaget jeg at servise, bestikk og små gryter hadde sølerender, det var vann og sand over, under og rundt. I en av hyllene fant jeg en liten skatt: tre små fat med prydelig formede sølekaker og grønnsaker til.


Strikkebamsen, tøydukken og lillakjoledamen ble straks invitert, og alle tre var fulle av lovord over det smakfulle måltidet.

2 kommentarer:

  1. vi er på Heimdal i helga for å feire en 9-årsdag. I neste uke er det høstferie for de små, og vi drar opp igjen med to av dem. I høst bygger vi nytt tilbygg til hytta, bl. a. en ny do for en ny generasjon brukere. Vi er ikke ofte på nettet, men vi holder kontakten. Hils C og ha gode dager.

    SvarSlett